Assalamualaikum and hello there ..

balik balik balik! every weekend aku memang dan wajib pulang ke kampung halaman tercinta *kampung lahh sangat kan* :D but for this week, aku rasa malas gila nak balik. seriously! tak tau lahh kenapa. lagipun semalam aku habis kelas agak awal lahh jugak. sempat rasanya kalau nak gerak Melaka Sentral, ambil tiket pergi seremban before maghrib. tapi serious aku malas! entah kenapa. berat je rasa hati ni nak balik. selalunya, aku lahh yang excited nak balik awal. but not for this week!

aku memang patut balik actually. family akak aku buat birthday party untuk 3 orang hero dia tu. merangkap untuk aku sekali maybe! hehehe. tapi entah. rasa no mood pula nak gerak balik. dah lahh dia masak sedap untuk birthday party tu! sumpah rugi gila kalau tak balik.

alahhhh nak nak nak! aku dah bagitahu dia yang aku tak dapat balik. pastu siap boleh jealouskan aku yang dia buat macam-macam dessert. taulahh kau tu hebat buat dessert tu semua kan! -,- alahai hantarlahh kat melaka sikit, along! bolehkan? plishhhh! *kelip-kelip mata*

*sorry tau kaklong ku sayang sebab tak dapat nak balik nogoghi minggu ni. minggu dopan den balik yooo! haa time tuu buek lahh masak masak untuk den! kompunan den nak makan nanti. herherherrr

Assalamualaikum
byebye peeps! 
:)