Assalamualaikum and hello there..

berabad lamanya lahai tak jenguk blog ni. aku stalk another bloggers yg lain pun memasing dah berzaman dah haa tak bukak blog sendiri. alahaii takkan update blog pun ada musim. ouhh mungkin memasing busy.. *bersangka baik* HAHA..

tahun 2014 dah berbulan lamanya dah menyinggah. kalau ikutkan, patutnya aku dah ada update entri yg baru. tapi masalah laptop problem, tu yg buat aku tak jengah jengah BabyBlog aku ni. kalau ikutkan lagi, baaaaaaaanyaaaaaaaakkkkkkk saaaaaaaangaaaaaaaaattttt storyssss yg patut aku update kat sini :) tu lahh. new life punya story kan. kalau ikutkan lagi dan lagi, meriah dah blog aku ni dgn memacam story..

ada yg sedih, sad, bahagia, happy, kecewa, dissapointed, menangis, crying.. haa memacam lagi lahh. tapi masalahnya tak dapat nak update. berbulan dah story tu. nak masuk setahun pun. nanti macam basi pulak kalau nak update. tapi story yg tersimpan rapi dalam palotak aku ni yg dah berbulan lamanya tu tak basi langsung lahh. fresh je aku rasa :)

next entri aku sambung lagi apa yg sedihnya, gembiranya tu semua lahh. memacam aku nak membebel ni :) new journey in  my life just begins..




sambung lagi nanti
byebye peeps
Assalamualaikum
:)