Assalamualaikum and hello there ..

lama dah tak berconteng-conteng kat dinding blog aku ni . dah masok 2012 kott . berhabuk balik lahh dinding blog ni ! :D

just nak share sikit je . aku masok kan gambar sikit dulu ye :)


nampak kan ape yang aku tulis tu ? ye , aku memang lagi suka berdiam diri ! tapi kenapa ramai yang salah anggap ? bila kita ni diam jek , mesti nak heboh kata macam ni . "haaa mestilah kau yang salah . diam je ! tak reti-reti nak back up diri sendiri" . hello , fatwa mana cakap kalau DIAM TU ERTINYA DIA BERSALAH ?? takde aku rasa . bila someone tu diam , banyak maknanya . mungkin dia tengah berfikir , malas nak cari gaduh , malas nak besar-besarkan hal dan banyak lagi lahh ! :)

seriously , aku tak suka nak besar-besarkan something yang bagi aku sangat lahh remeh . malas lahh . lagi-lagi , bukan salah aku ! apa seyhh ? lagi lahh aku malas nak ambik port . so , alternatif yang aku ambik hanyalah dengan BERDIAM DIRI . kan senang macamtu . takde yang akan rasa sakit hati ! yes , aku yakin akan itu . kita kan kena yakin dengan diri sendiri . kan kan kan ? :)

biarkan je lah ape yang orang luar nak cakap pasal aku , nak mengata aku ke ape ke . aku tak kesah . I DON'T CARE AT ALL ! :) lama-lama akan penat jugak mulut orang luar tu kan . at least , aku jugak yang tau ade orang care pasal aku . sebab asyik nak bercerita pasal aku je kan . HIHI . bersyukur sangat-sangat ! manelah pernah ade orang buat macamtu kat aku kan :)

ape yang aku tahu sekarang ni , aku nak teruskan hidup macam biasa . malas nak fikir masalah yang remeh sangat-sangat bagi aku . takde guna kan . seriously , buat kepala aku sakit . buat kepala aku semak ! aku nak buang jauh-jauh benda tu semua :)

aku akan pegang kata-kata aku tu sampai bila-bila ! :)




*byebye peeps*