Assalamualaikum and hello there ..

mata akan jadi PANDA pada esok hari ! hahahah . kenapa aku cakap macam nihh ? hehhh aku baru balik kerja 11pm tadi . teruslahh hang out dengan bestie aku dan budak-budak terencat ! HAHAHA . nak upload picture takde pulak kan . aku , eallyna bieber , kyra annysa , eyy raa , merul morales , dinie faliq dgn sorang kawan mereka :)


esok masok kerja 7am . haaa memang best ! :D tapi , takde hal lahh kan . sebab aku lepak dengan orang memang boleh masok kepala . sampai tengah malam pon takpe kan . kalau tak , memang taklahh kan nak lepak sama ! HAHAHA . lepak dengan orang yang takde pasal :D

lama punya pasal kan tak lepak . so , malam ni kasi balas dendam ! hahahahaha . kerja pagi , pon pagi lahhh . ade aku kesah ! dah lahh last FnB esok . lepas tu , masok housekeeping pulokk ! aiyakkk~ penat sungguh lahaiiii =,=''

time housekeeping , bila entah nak lepak . sedihh sedihhh ! *padahal , lagi lahh senang nak hang out kan* HAHAHAH

errr aku rasa , ape aku cerita malam nihh , macam takde motif kan ! ahh ape aku peduli . HARHARHAR :D

*byebye peeps*
Reactions: