Assalamualaikum and hello there ..

haaa nampak title aku tulis tu ? ngeeee . memang penat kerja housekeeping nihh . lebih rela buat kerja F&B , rolling table banyak-banyak , angkat table banyak-banyak ! daripada buat kerja housekeeping yang seriously SANGAT MEMBOSANKAN ! buat badan aku penat jekk . lagi rela duduk kitchen berejam , biar badan lenguh pon takde hal lahh . kerja housekeeping lagi lahh teruk . buat aku rasa nak gilaaa ! :(




you know what , ni department yang last yang agak lama aku nak kena hadap . 56DAYS ! gilaaa ape ?? baru 3 hari dah lepas . ade lagi 53 hari ?? ohmaiiii ! sumpah aku tak larat ! sakit pinggang , sakit semua . sometimes tu rasa nak nangis jekk . yang buat aku pelik , staff kat situ steady jekk . ngeeeee ! ade lahh 2 3 orang budak baru lepas SPM kerja kat situ as a housekeeper . lama gak diorang bertahan . kalau aku , sorry lahh nak tahan lama-lama . memang baru 2 3 hari kerja , aku dah chow carik kerja lain dahh . penat , serious !

bila nak berakhir ni semua ?? aku tak larat ! erghhhhh~

but it's okay ! aku akan cuba untuk kuatkan hati , kuatkan semangat ! insya'allah semua ni tak lama je lagi kan . huhhh tapi lama lagi nak habiskan masa kat department nihh . kena buat-buat macam sekejap je nihh . chaiyokkkk aina ! :D *sejak bila guna CHAIYOK nihh*

*byebye peeps*